سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جوان ایرانی
 
قالب وبلاگ

به نام خدایی که بی نهایت به او مدیونم

 

یک هفته ای از امتحان میگذره واعلام شد 22 نفر افتادن اماقرار شد نمره ها بره رو نمودار و خدا فقط میدونه آیا من پاس میشم یا نه؟!

توی این روزا که حال خوشی ندارم خبر پاسی تو امتحان خیلی میتونه خوشحال کننده و حال خوب کننده باشه

سه شنبه مورخ 18/10/97 اسباب کشی کردیم و برای اولین بار مستاجر شدیم،بااینکه خونه قبلی رو اصلا دوست نداشتم و هعی میگفتم ازش متنفرم ولی واقعا روز آخر،روز رفتن برام دلگیر و ناراحت کننده بود...

قراره اون خونه تخریب بشه جاش یه ساختمون سه طبقه ساخته بشه،ان شاالله که به زودی و با موفقیت و به شکل عالی ساخته بشه...

بعد سالها دوباره با مامان اینا هم خونه شدم خب قبلا من واحد بالایی مامان اینا بودم و بیشتر اوقاتم رو تو واحد بالا میگذروندم اما حالا همه ساکن یه واحد و در کنار هم هستیم

جالبه بگم به سختی داریم با هم کنار میایم و روزای سخت و تحت فشاری رو پشت سر میذارم چون به گذشته و اون خلوت و تنهایی خودم عادت کرده بودم اما حالا خبری از اون ها نیست...

به شدت عصبی و غرغرو شدم و حساس اما خب امیدوارم به مرور بهتر بشم و این حالت از بین بره و ان شاالله آرامش ایجاد بشه

خب بسه دیگه

ارادتمند شما و خودم و خدام

00:58 بامداد

22/10/97


[ شنبه 97/10/22 ] [ 1:2 صبح ] [ جم می نویسد:) ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 111402